Obsługuj swoich klientów wydajniej
Mając uporządkowane dokumenty i procesy biznesowe, możesz skupić się na wydajnej obsłudze.
Na rynku istnieje wiele produktów do zarządzania dokumentacją elektroniczną, ale prawdziwym wyzwaniem jest zapewnienie dostosowanych usług finansowych w niskiej cenie. Pracownicy spędzają wiele godzin na poszukiwaniu informacji, a także na wprowadzaniu danych do systemu, przetwarzaniu zleceń, zatwierdzaniu wniosków, a wszystko to wiąże się także z dużą ilością fizycznych papierowych dokumentów.
Pomagamy firmom zarządzającym usługami finansowymi w organizacji ich dokumentacji, automatyzacji kluczowych procesów biznesowych oraz w spełnianiu wymagań i norm bez konieczności wdrażania skomplikowanych procedur i kosztownych migracji.
Wszystkie dokumenty klienta w jednym miejscu.
Dajemy Ci jeden punkt dostępu, w którym można bezpiecznie przechowywać i uzyskać dostęp do wszystkich uporządkowanych informacji o klientach. Wszystko, czego potrzebujesz, do wydajnej pracy, to tylko jedno kliknięcie.
Automatyzacja procesów ręcznych.
Dzięki M-Files procesy takie jak:
- wprowadzanie klientów,
- zlecenia handlowe,
- przetwarzanie roszczeń
mogą być cyfrowe. Błędy ludzkie i przestoje są szybko redukowane, a zasoby są łatwo skalowalne.
Bezpieczne i gotowe do audytu.
Dane Twoich klientów są chronione przez szyfrowanie i odpowiednie uprawnienia dostępu. Natomiast śledząc, co dzieje się z dokumentami na wszystkich etapach, umożliwiamy zachowanie zgodności z przepisami oraz bezproblemowy audyt.
1. M-Files jest zorientowany na Twoich Klientów
Organizacje zarządzające usługami finansowymi chcą oferować spersonalizowane i elastyczne produkty spełniające najbardziej zaawansowane potrzeby swoich klientów.
Mając dostęp do właściwych informacji szybko można dać odczuć różnicę zapewniając swoim klientom oczekiwane dane lub zwiększyć swoją konkurencyjność.
M-Files jest głównym punktem dostępu do informacji gdzie dokumenty mogą być właściwie zorganizowane, bezpiecznie składowane i udostępniane według zmieniających się wymagań. Pozwala to na usprawnienie pracy biura, kanałów informacyjnych i procesów, dzięki temu pracownicy są lepiej zorganizowani i mogą dostarczyć swoim klientom coraz doskonalsze usługi.
Usprawnienie pracy związane z wyszukiwaniem właściwych informacji.
Poprawa wydajności pracowników, którzy potrafią znaleźć potrzebne informacje wtedy gdy ich potrzebują.
Redukcja poprawek związanych z pracą na nieaktualnych dokumentach.
Zebranie informacji i danych istniejących w różnych systemach.
2. Pozbądź się bezużytecznych czynności
Menadżerowie usług finansowych co raz bardziej kładą nacisk na ulepszenie zarządzania, a także na zmieszczenie się w wyznaczonych odgórnie limitach.
Dzięki M-Files nużąca i ręczna praca może zostać zautomatyzowana, skracając czas pracy i eliminując błędy pracowników. Drukowanie i skanowanie dokumentów to już przeszłość i procesy takie jak zarządzanie umowami można w pełni zdigitalizować. Korzystając z bogatej funkcjonalności Workflow dla M-Files, każdy krok zarządzania dokumentami i informacją można sprawnie przeprojektować i w pełni usprawnić.
Zautomatyzowane zarządzanie umowami, zarządzanie pracownikami, zamówienia zakupu i wiele więcej
Zyski z automatyzacji zarządzania kontraktami, zamówieniami, klientami i wiele innych.
Reorganizacja zasobów do uzyskania lepszej konkurencyjności.
Zmniejszenie częstotliwości pracy powtarzającej się i eliminacja błędów.
Chcesz poznać więcej szczegółów lub sprawdzić funkcjonalności w wersji testowej? Zapraszamy do kontaktu!
3. Łatwe raportowanie i przeprowadzanie audytu
Organy regulacyjne zwracają uwagę na to, jak pewne rzeczy są wykonywane w firmach świadczących usługi finansowe.
Możliwość zaprezentowania rzetelnego raportu staje się bardzo trudne, kiedy większość procesów polega na fizycznych kopiach dokumentów lub gdy informacje przechowywane są różnych systemach.
M-Files rejestruje wszystkie informacje powiązane z kluczowymi procesami biznesowymi, tak więc jesteśmy w stanie szybko dostarczyć wymagany raport na żądanie audytora. Np. zmiany w przepisach prawa mogą skutkować utworzeniem automatycznych powiadomień dla pracowników odnośnie konieczności odbycia szkolenia w M-Files, a następnie pracownik musi potwierdzić w systemie fakt zapoznania się z nową procedurą.
Unikaj grzywien i zakłóceń w swojej działalności.
Zwiększaj wydajność audytów wewnętrznych
Redukuj czas potrzebny do wdrożenia w firmie zmian wprowadzonych w przepisach