M-Files dla usług finansowych

Obsługuj swoich klientów wydajniej

Mając uporządkowane dokumenty i procesy biznesowe, możesz skupić się na wydajnej obsłudze.

Na rynku istnieje wiele produktów do zarządzania dokumentacją elektroniczną, ale prawdziwym wyzwaniem jest zapewnienie dostosowanych usług finansowych w niskiej cenie. Pracownicy spędzają wiele godzin na poszukiwaniu informacji, a także na wprowadzaniu danych do systemu, przetwarzaniu zleceń, zatwierdzaniu wniosków, a wszystko to wiąże się także z dużą ilością fizycznych papierowych dokumentów.
Pomagamy firmom zarządzającym usługami finansowymi w organizacji ich dokumentacji, automatyzacji kluczowych procesów biznesowych oraz w spełnianiu wymagań i norm bez konieczności wdrażania skomplikowanych procedur i kosztownych migracji.

Wszystkie dokumenty klienta w jednym miejscu.

Dajemy Ci jeden punkt dostępu, w którym można bezpiecznie przechowywać i uzyskać dostęp do wszystkich uporządkowanych informacji o klientach. Wszystko, czego potrzebujesz, do wydajnej pracy, to tylko jedno kliknięcie.

Automatyzacja procesów ręcznych.

Dzięki M-Files procesy takie jak:

  • wprowadzanie klientów,
  • zlecenia handlowe,
  • przetwarzanie roszczeń

mogą być cyfrowe. Błędy ludzkie i przestoje są szybko redukowane, a zasoby są łatwo skalowalne.

Bezpieczne i gotowe do audytu.

Dane Twoich klientów są chronione przez szyfrowanie i odpowiednie uprawnienia dostępu. Natomiast śledząc, co dzieje się z dokumentami na wszystkich etapach, umożliwiamy zachowanie zgodności z przepisami oraz bezproblemowy audyt.

1. M-Files jest zorientowany na Twoich Klientów

Organizacje zarządzające usługami finansowymi chcą oferować spersonalizowane i elastyczne produkty spełniające najbardziej zaawansowane potrzeby swoich klientów.

Mając dostęp do właściwych informacji szybko można dać odczuć różnicę zapewniając swoim klientom oczekiwane dane lub zwiększyć swoją konkurencyjność.

M-Files jest głównym punktem dostępu do informacji gdzie dokumenty mogą być właściwie zorganizowane, bezpiecznie składowane i udostępniane według zmieniających się wymagań. Pozwala to na usprawnienie pracy biura, kanałów informacyjnych i procesów, dzięki temu pracownicy są lepiej zorganizowani i mogą dostarczyć swoim klientom coraz doskonalsze usługi.

Usprawnienie pracy związane z wyszukiwaniem właściwych informacji.

Poprawa wydajności pracowników, którzy potrafią znaleźć potrzebne informacje wtedy gdy ich potrzebują.

Redukcja poprawek związanych z pracą na nieaktualnych dokumentach.

Zebranie informacji i danych istniejących w różnych systemach.

2. Pozbądź się bezużytecznych czynności

Menadżerowie usług finansowych co raz bardziej kładą nacisk na ulepszenie zarządzania, a także na zmieszczenie się w wyznaczonych odgórnie limitach.

Dzięki M-Files nużąca i ręczna praca może zostać zautomatyzowana, skracając czas pracy i eliminując błędy pracowników. Drukowanie i skanowanie dokumentów to już przeszłość i procesy takie jak zarządzanie umowami można w pełni zdigitalizować. Korzystając z bogatej funkcjonalności Workflow dla M-Files, każdy krok zarządzania dokumentami i informacją można sprawnie przeprojektować i w pełni usprawnić.

Zautomatyzowane zarządzanie umowami, zarządzanie pracownikami, zamówienia zakupu i wiele więcej

Zyski z automatyzacji zarządzania kontraktami, zamówieniami, klientami i wiele innych.

Reorganizacja zasobów do uzyskania lepszej konkurencyjności.

Zmniejszenie częstotliwości pracy powtarzającej się i eliminacja błędów.

Chcesz poznać więcej szczegółów lub sprawdzić funkcjonalności w wersji testowej? Zapraszamy do kontaktu!

3. Łatwe raportowanie i przeprowadzanie audytu

Organy regulacyjne zwracają uwagę na to, jak pewne rzeczy są wykonywane w firmach świadczących usługi finansowe.

Możliwość zaprezentowania rzetelnego raportu staje się bardzo trudne, kiedy większość procesów polega na fizycznych kopiach dokumentów lub gdy informacje przechowywane są różnych systemach.

M-Files rejestruje wszystkie informacje powiązane z kluczowymi procesami biznesowymi, tak więc jesteśmy w stanie szybko dostarczyć wymagany raport na żądanie audytora. Np. zmiany w przepisach prawa mogą skutkować utworzeniem automatycznych powiadomień dla pracowników odnośnie konieczności odbycia szkolenia w M-Files, a następnie pracownik musi potwierdzić w systemie fakt zapoznania się z nową procedurą.

Unikaj grzywien i zakłóceń w swojej działalności.

Zwiększaj wydajność audytów wewnętrznych

Redukuj czas potrzebny do wdrożenia w firmie zmian wprowadzonych w przepisach