M-Files Back Office wspiera zarządzanie kluczowymi procesami biznesowymi w firmie. System dzięki łatwiej konfiguracji umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy z dokumentami i uporządkowanie codziennych spraw. Funkcjonalności licencji M-Files Back Office to między innymi:
Zarządzanie projektami
Znajdź, wyszukaj i śledź projekt, dokumentację i sprawdź poszczególne statusy realizowanych prac w dokumentacji (opis projektu, zatwierdzenie, recenzja itp.) w celu usprawnienia całego procesu zarządzania projektem.
Zarządzanie aktywami
Miej bieżący dostęp do informacji o zasobach własnej firmy. Co posiadasz, w jakiej ilości, komu i co jest przydzielone. Zarządzaj swoją firmą skutecznie.
Zarządzanie kontraktami
Widoczność i kontrola w zarządzaniu umowami z wykorzystaniem funkcji powiadomień, zadań, historii audytu i wersji przebytych kontroli. Dzięki tej funkcjonalności istnieje możliwość zmniejszenia nieefektywności i kosztów.
Zarządzanie dokumentami księgowymi
Faktury, wezwania do zapłaty, zamówienia, zlecenia, sprawozdania finansowe i dokumenty podatkowe. Dzięki tej funkcjonalności można zwiększyć operacyjną wydajność i zminimalizować ryzyko.
Zarządzanie dokumentacją Pracowników
Wszystkie dokumenty związane z kadrą pracowniczą takie jak: certyfikaty, umowy z pracownikami oraz ich danymi (dane kontaktowe, urlopy, wydajność) - są w sposób szczególny zabezpieczone poprzez system zabezpieczeń dla poufnych dokumentów.
Zarządzanie klientami (CRM)
Funkcjonalność umożliwia śledzenie kampanii sprzedażowych, możliwości i kontaktów. Funkcjonalność pomaga w zwiększeniu poziomu sprzedaży.