W obecnych czasach coraz częściej spotykamy się z koniecznością pracy zdalnej i korzystania ze spotkań online. Dzięki nowoczesnym narzędziom jesteśmy w stanie uzyskać szybki dostęp do informacji w podróży, w domu, a także w miejscu pracy.
Szybki obieg informacji i dokumentów, a także łatwy dostęp do różnych zasobów, to dzisiaj właściwie podstawa efektywnej pracy. Coraz częściej pracownicy wybierają pracę zdalną (home office), a projekty prowadzone są przez wieloosobowe zespoły – często z różnych zakątków świata. Dynamicznie rozwijające się technologie informatyczne pozwalają na sprawną komunikację i szeroki dostęp do informacji.
W tym artykule przedstawimy Ci program, który sprawi, że obieg dokumentów i zasobów w Twojej firmie będzie jeszcze prostszy i łatwiejszy niż kiedykolwiek, a praca zdalna bardziej efektywna, ponieważ pozwoli zapanować nad właściwym obiegiem informacji.
Chcesz sprawdzić możliwości M-Files? Pobierz DEMO.
Praca zdalna z wykorzystaniem M-Files?
M-Files jest programem, który umożliwia gromadzenie, przechowywanie, a także obieg zgromadzonych informacji w firmie. Poprzez szereg dostępnych modułów M-Files łączy się z innymi systemami i repozytoriami w sposób umożliwiający natychmiastowe wyszukiwanie potrzebnych informacji, a to wszystko z jednego centralnego miejsca.
Nie musisz zastanawiać się dłużej, gdzie szukać informacji. Wszystko dostępne jest z poziomu jednego interfejsu użytkownika w M-Files.
Integracje M-Files
Dobra komunikacja pomiędzy pracownikami i sprawny przepływ informacji jest podstawą dobrego zarządzania w firmie. Wiele biur wyposażona jest w popularne programy do obsługi maili czy przesyłania dokumentów. Dzięki M-files zintegrujesz wszystkie te programy dla jeszcze łatwiejszego korzystania z zasobów firmy.
M-Files integruje się m.in.:
- z platformami Microsoft, w tym:
- Office 365
- SharePoint
- Teams
- Outlook
- Google G Suite,
- Salesforce,
- SAP,
- AutoCAD, AutoCAD LT oraz Autodesk.
Co więcej, dzięki M-Files unikniesz tworzenia duplikatów dokumentów podczas pracy w grupie. W ustawieniach programu możesz nadać pracownikom lub współpracownikom różne poziomy uprawnień tak, by chronić dane wrażliwe, lub informacje poufne.
Dostęp do informacji z różnych systemów (ERP, CRM, Dropbox, itp.) dzięki M-Files będzie możliwy bezpośrednio z Teams.
Korzyści płynące z wykorzystania systemu do zarządzania dokumentacją M-Files:
Dostęp do odpowiednich dokumentów dla wielu zespołów.
Dostęp do bieżących i starszych repozytoriów.
Automatyczne listy kontroli dostępu zgodne z zasadami bezpieczeństwa opartymi o metadane dokumentu.
Edycja dokumentów bezpośrednio z przyjaznych aplikacji Office.
Praca na zawsze aktualnych wersjach dokumentów.
Automatyczne ewidencjonowanie i archiwizacja.